26 MAJA - WAŻNA DATA





W tym szczególnym Dniu wszyscy składamy życzenia swoim Mamom.
Przygotowałam kilka wierszy napisanych przez Waszych rówieśników.


Choć serduszko moje małe,
                                                    Tobie dziś oddaje całe,                                                             
byś na zawsze pamiętała 
i podziękę moją znała.
Za to wszystko coś zrobiła,
za to żeś mnie urodziła
i że byłaś mą ostoją,
za to żeś jest matką moją.
Ślę życzenia, a nie kwiatki
oraz miłość na Dzień Matki.


W dniu tak uroczystym, w dniu Twojego święta,
składam Ci życzenia, o Tobie pamiętam.
By życie Twe było kwiatami usłane,
tak piękne i czyste jak letni poranek.


Kochana Mamo!
Życzę Ci, żebyś zawsze szczęśliwa była,
w radości i szczęściu żyła.
Niech o każdej porze i wszędzie,
uśmiech na Twojej twarzy będzie.


Dzień Matki jest raz w roku-
szczęśliwy i pełen uroku.
W tym dniu pragnę złożyć Ci życzenia:
zdrowia szczęścia i powodzenia,
niech Ci słonko jasno świeci,
niech Ci słodko życie leci.
Kochanej Mamie ...













Komentarze